مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر ۳۰ هزار نامه و درخواست مردم به رئیس جمهور از طریق سامانه سامد تحویل شد.

مردم بوشهر ۳۰ هزار نامه به رئیس جمهور دادند

به گزارش قدس انلاین، محمد حسین ستوده مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر ۳۰ هزار نامه و درخواست مردم به رئیس جمهور از طریق سامانه سامد تحویل شد. ستاد ارتباطات مردمی تشکیل و مردم نامه هایشان را به ستاد تحویل و یا درخواستشان را به وسیله سامانه سامد بیان کردند.

وی افزود: ۱۸۰ کاربر از یک روز قبل از سفر رئیس جمهور در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و از ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه درخواست‌ها و مطالبات مردم را در سامانه ثبت می‌کردند.

ستوده گفت: نامه‌ها به صورت منظم دسته بندی می‌شود و بعد از ثبت پیامکی بر روی تلفن همراه درخواست کننده ارسال می‌شود. ما تمام تلاش خود را برای حفاظت از مطالبات مردم را انجام می‌دهیم تا برای رسیدگی به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: بعد از ثبت درخواست‌های مردمی درسامانه، کدرهگیری بر روی شماره همراه درخواست کننده ارسال می‌شود و افراد تا پایان فرایند می‌توانند نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.